Vem lärde fiskmåsarna vett och etikett?

Var på Famers market i Redondo beach i förmiddags. Innan jag mötte tvillingarna där gick jag runt och åt smakprov överallt. Mums med jordgubbar, körsbär, kyckling och popcorn!
Sedan lekte vi i parken med hink och spade. Jag visade dom hur man gjorde sandslott, då dök 5 andra barn upp och ville lära sig också, så jag vart poppis!

MEN, när jag skulle hämta min cykel och cykla hem till Patty och Joels hus, trodde en fiskmås att mina vita klänning var en toalett, eller så trodde den inte det.
Vet dom inte att man inte ska bajsa på andra människor eller???
usch, det luktade så äckligt!


Men apelsinerna från Farmers market är iallafall det bästa jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0