Snabbis

Lakers förlorade igår, på hemmaplan! Attans. Men det är bäst utav 7, så vi får se hur det går.

Nu är klockan lite över 9 på morgon och jag ska alldeles strax dra och barnvakta. Egentligen behöver jag inte vara där tills 10, men Brandon ville träffa sina småsyskon innan jobbet och sa att han kan skjutsa mig, så det blir en lat morgon typ. Men har iaf tänkt att ta en strandpromenad hem efteråt, kanske.
Idag är det målarklassen som gäller för kidsen, så det blir mycketn färg och kladd!

Nej nu måste jag kila.
Det är en underbar morgon förresten, jag älskar att vara uppe med tuppen. Lite skillnad från gymnasietiden, då jag oftast sov till 12 när jag kunde.

Ciao!



Lekdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0