Rockit body- hur det var på c-list partyt igår...


Usch !
Brandon släppte av mig utanför invigningspartyt av gymmet och vi bestämde att höras om en halvtimme.
Jag går in där. Känner på en gång hur jag inte passar in. Jag, klädd i sliten "mormorstil-klänning", svart cardigan, tighst och mina lila tygskor i från Hm med ett hål i, kände mig som en bonde ifrån Skövde, for real!!!. Folket där, klädda i kläder som om det var årets party. Det var det verkligen inte.
Det enda som snurrade runt i mitt huvud var "ta de där 10 jäkla fotona och dra fort som fan!".
"Huvudrollen", Judie Aronson, hon som öppnade klubben, var exreeeemt flask övertrevlig mot alla, till och med Mig!!!!
Men det andra folket, bläsch.
C-list kändisar som tror att de är något. Hah! Jag tror att C-list kändisarna är dom värsta. De är förmodligen lite bittra över att de inte är A-list kändisar och när sådana som jag, kommer och frågar om jag kan ta en bild, gör dom det till en big deal. En kvinna, när jag frågade om att få ta en bild, kom en annan kvinna fram för att höra vart bilden skulle publiceras, omjag hade businesscard och massor av sådant, som om de knappast ville att jag skulle ta en bild, för att hon var "för känd" för en lokaltidning. Herregud, har aldrig sett eller hört talas om kvinnan, vadå för känd?

Första halvtimman gjord, men jag behöver 5 mer bilder.  Vi bestämmer i telefonen att Brandon ska hämta mig om 30 min igen. Jag får mer och mer panik. Mer jobbiga "tror att de är något golk". Managern för gymmet var värsta på. Överklädd, tror att hon har världens häftigaste jobb, låtsas vara jätteupptagen fastän man tydligt kunde se att hon inte var det. Lite småroligt att titta på.

Kvällens roligaste skvaller: Drew Barrymores KUSIN var på festen. WOOOOOOOW. GUUD vad häftigt.
Sötast var hur personen som sa det till en annan lät så förväntansfull. Haha.


The manager , wooooow.


Kvinnan som var rädd för att "bara" hamna i lokaltidningen.


Tv var där, intervju med Judie Aronson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0