Nu kan jag äntligen andas ut

Har blivit hemskt mycket data hela förmiddagen, jag som hade planerat en dag på stranden!
Pratat med vän+familj på msn och skype, roligt!
Gått igenom massor av bilder som jag tänkt skicka in till lokaltidningen i Hermosa beach. Tack för hjälp mamma och Jenny. Min mamma är en supermamma! Hon lärde sig via skype och telefon hur man scannar in på datorn idag.
Så nu har jag lite bildprover ifrån arbetet på SLA (lokaltidning i Västra Götaland) som jag jobbade extra på under gymnasietiden.

Dessa bilder har jag nu mailat in, för att visa lite vad jag kan och har gjort, typ.













Och så var en bild till, men den vågar jag inte lägga upp på internet, då det var ett foto jag tog på några barn på en lågstadieskola,då vi hade dokumentärfoto-uppgift på gymnasiet.

Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Haha, nu är jag ju känd!

Du borde tacka mig för jobbet :P

2009-05-12 @ 16:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0