Nervös men förväntansfull !


Redan inbokad imorgon (fredag) och lördag för fotografering till tidningen.
Herregud, här går det fort. I morgon ska chefen Kevin ringa mig (för mer information, hoppas jag)!
Fick bara ett kort mail där det stod 1 och 2 punktvis med uppdrag. Fick panik!

Fredag: Gå till Mira Costa high school , där ska Mira costa(guldgröna kläder) möta Redondo high school(röda kläder).
Klockan 14.30 är det simfinal mellan gymnasieskolorna.  Sedan klockan 17.00 är det löpning och sånt-final.

Herregud. Ska lilla jag till ett high school med läskiga ungdomar och fota, ungdomar som förmodligen är populära i skolan då de är med i sportlagen och sånt. Usch, jag har sett för många fåniga amerikanska high school-filmer.
Typiskt mig.

Lördag: Familjedag på brandstationen. Jag ska fota barn med brandmän typ. Tidningen vill att jag ska ta 2-3 bra kort från där (vilka krav såhär i början!!!) De förslog att jag skulle åka upp på en stege och fota uppifrån. 
Jag kan redan se mig själv som en kopia av Bridget Jones klumpigt åla mig ner för brandstången och slå omkull en kameraman med min stora rumpa, eller ett stackars barn med en varmkorv de har lovat att ge gratis till. Ni kan väl tänka lite extra på mig mellan 10.00 - 15.00 kalifornisk tid ( dvs ta det plus 9 timmar).


Om ni är nyfikna på tidningen Easy Reader, kolla här:
http://www.easyreadernews.com/



Kommentarer
Postat av: Anna S

Åh, Anna, grattis grattis! Jag tycker att det låter som ett guldjobb! :). Och framförallt så låter det som ett perfekt jobb för en foto-intresserad flicka som du! :)

2009-05-09 @ 08:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0