Lite bättre

Nu har jag precis tagit en dusch, känner mig lite bättre nu. Fast näsan fortsätter att rinna...
Innan duschen började jag läsa boken Flickan som lekte med elden. Gu, är redan fast i den, det som fick mig att sluta läsa den och ta en dusch, var Brandon som kom hem svettig efter sin cykeltur med vännerna och sa att "Come on, we're going to my mum's to eat, bbq!". Då blev jag förståss stressad då jag ville ta en dusch först, jag går in i väggen och såklart gör det ont att slå pannan in i en väggkant och speciellt då jag redan känner mig krasslig blir jag så känslig och snyftar till så Brandon får trösta mig först.

Jaja. Nu ska vi väl dra och äta antar jag, fast helst av allt skulle jag vilja ligga kvar i sängen med min bok, läsa och vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0