Katastrof!

Min kortlasare som jag anvander nar jag ska lagga in bilder fran min canon fungerar inte langre.
Nar jag ska satta in minneskortet fran Canon passar den liksom inte i kortlasaren langre, for nagra "pikar" har bojt sig i kortlasaren. Darmed, jag maste genast inforskaffa mig en ny kortlasare. buuh. jag som verkligen gillade min fran Gp/foto i skovde...

Barnen sover, sa det ar "barnvaktspaus" nu kan man saga. Fast de vaknar val snart. Om nagon timme ska jaga ta en promenad hem, tankte ga forbi Starbucks och kopa en chailatte med sojamjolk och utan vatten, smarrigt. Plus att det ar bra att dricka varmt for min hals. Har redan ringt och dubbelkollat med Brandon for att se om jag kan anvnada 3 dollar fran kontot, den tiden pa manaden nu ju, lon pa fredag, en dag till!

Jag har sprungit runt och lekt pahittade lekar med Isabella och Joaquin hela formiddagen i tradgarden. Svetten rann fran oss alla. Yiiiz. Fast vi hade himla skoj.
Fast min hals ar val inte sa jatteglad pa mig nu...

Inte mycket nytt har i Redondo beach, L.A. annars. Jag onskar att det fanns ett Ica pa vagen hem full med svenska produkter och mat. Jag saknar Ica sa himla mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0