Jag har världens bästa mormor!

Kom precis hemifrån Starbucks, Chailatten var god!
Gissa vad jag fann i brevlådan? Post från mormor! Hon har skickat mig tredje boken i kriminalromanserien av Stieg Larsson, Luftslottet som sprängdes.
Tack tack tack Mormor!!!
Och vilken timing, precis när jag läst ut boken Tova skickat, kommer denna så passande!
Jag är räddad, igen.


Ps: Tack för godiset också! Den lilla påsen med plockgodis har jag nu precis ätit upp. Men kexchokladen ska jag spara till ett väldigt speciellt tillfälle. Ehm, typ när jag ska börja läsa boken, eller nåt!


Kommentarer
Postat av: Tova

Läs sakta nu Anna :) Imorgon kommer jag också till USA, dock till helt fel kust..

2009-05-29 @ 09:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0