Ingen advokat idag...

Brandon blev "fast" på jobbet och därmed lämnade sent och blev sedan "fast" i trafiken. Han skyller på trafiken, vilket jag tycker är jättefånigt då han lämnade jobbet för sent ändå, för att hinna till mötet med advokaten.
Han bokade en ny tid klockan 2 imorgon. Jag som lovat att vara barnvakt imorgon istället för idag och så missar jag båda dagarna på grund av att Brandon aldrig lär sig att säga nej på jobbet. Alla chefer älskar honom. Brandon är den perfekta arbetaren i deras ögon. Och då blir jag arg och säger till honom att han inte kan låta chefen köra med honom så mycket. Speciellt då det går ut över ett advokatmöte vi bokat in för att få iordning på våra giftemålspapper.

Nu är frugan arg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0