hum...

Jag har suttit och läst hela dagen. Jag har läst ut boken Flickan som lekte med elden av Stieg Larssson. Nu känns det sådär tomt igen. Jag är så dum , har suttit och läst hela dagen, massor av timmar, när jag istället hade kunnat dela upp med någon timme per dag , typ. Men samtidigt är då så trist att ligga i sängen och vara sjuk och då är en bok väldigt passande. Och jag kan ju inte hjälpa att boken var så spännande så att jag inte kunde lägga ifrån mig den.

Mår lite bättre, men halsen hostar till smärtsamt fortfarande , näsan rinner titt som tätt plus att efter all snytning har hud börjat "flagna av" från näshuden och det gör fruktansvärt ont plus att det inte direkt är speciellt vackert heller för den delen.

Nu är klockan över midnatt. Brandon sitter ute i vardagsrummet med en gammal vän han inte träffat sedan han kom tillbaka från europa. Jag har hållt mig inne i vårt rum hela dagen. Men nu är alla vattenflaskor slut här inne så jag måste gå in till vardagsrummet för att hämta en ny. usch, jag som hatar att visa mig för folk när jag är förkyld och känner mig så äcklig.
Jaja.
Hoppas att jag mår mycket bättre imorgon så att jag pallar att leka runt med Isabella och Joaquin som jag inte gjorde idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0