Hemma igen


Har nu mycket mat i magen, är såå mätt.
Vi grillade kött, kyckling och lax. Till det fanns majskolv, ris, lite kvar av min potatissallas, guacemole hur det nu stavas, bönor som är sååå gott med ris och så hade Natalie och Luis tagit med sig någon "danskliknande"kaka av något slag. Som sagt, jag har nu mat i magen. Mycket mat.

Vi tittade¨på Lakersmatchen, förlorade tyvärr, så nu är det 2-2 mellan Lakers och Denver Nuggets. Det är bäst utav 7, men så fort någon av dom kommit upp och vunnit 4 ggr går de laget vidare. Så, ja, de har vunnit två matcher var nu.
Nästa match är på onsdag!

Jag mår fortfarande dåligt. Är en extremt förkylning jag lyckats få. Brandons mamma har också vart sjuk hela dagen, så vi nyste tillsammans.
Hoppas jag mår bättre imorgon då jag ska vara barnvakt, annars får jag byta dag, det är inte rätt mot barnen att komma dit och må dåligt och inte kunna leka lika mycket med dom.


Alltid när vi har vart hos Brandons mamma dyker alltid en påse full med
saker upp, som han har "snott med sig" och hans ursäkt är att "de är gamla
och kommer inte ihåg att de har detta eller så kommer de inte att använda det,
oroa dig inte".

Kommentarer
Postat av: syrran

Härligt med så mycket uppdatering! Låter som att du haft en härlig helg! kramar

2009-05-26 @ 15:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0