God morgon!


Brandon har åkt till jobbet, jag har precis ätit frukost.
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Det är ganska varmt ute, men jag ska nog ej cykla till stranden o sola dock.
Just nu är det cirka 18 grader ute, men kan bli upp till 24. Jag cyklar nog till stranden på onsdag istället då det ska bli 27 grader, vilket också är bättre då havet kommer kännas skönare.

Jag har lite ramar här, som jag köpte vid jul någongång på rea, funderar på att gå igenom min dator efter bilder som skulle bli lämpliga att beställa och rama in. Det låter kul!



Espresso och yoghurt med någon nyttig musli till frukost!

Kommentarer
Postat av: Moster Karin

Hej, här är det kväll och jag borde lägga mig. Ska väl försöka äta lite först, jättehungrig är jag. Har varit på fotboll och så har jag försökt hinna surfa runt bland nyheterna. Du lägger ut jättefina bilder, bra att du håller fotokunskaper och intresse vid liv. Hur går det med spanskan då?

Kram Karin

2009-05-04 @ 22:41:05
Postat av: svar till moster karin

Oj vilket hektiskt liv du har, önskar att jag också hade det just nu, idag har det varit en riktig tråkdag.

Tack, men tar inte så mycket foton som jag önskar att göra, tyvärr, något jag dock vill ändra på.

Jag har ju ej börjat plugga spanska än , de jäkla giftemålspapperen har ej kommit i ordning än, och mamma o pappa tycker ej jag ska jobba-plugga olagligt här, så jag ger det lite mer tid, men jag tror nog att jag lär mig mer spanska än jag anar. Lite småord varje dag ungefär!

Hälsa familjen!

2009-05-04 @ 23:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0