God morgon!

Sitter och dricker mitt morgonkaffe.
Ska om några timmar fota några på ett gymnasium till tidningen, skrev om vad det gällde i tidigare inlägg.


Jag vet inte vad det är, men jag har sutitt på youtube och bara kollat på en massa saker. Typ, stora händelser för Sverige.
Självklart kom VM 94 upp. Kollade på det klipper och började gråta. Är det för att jag känner att tiden bara flygit i väg och börjar får åldersnoja och förstå vad alla de äldre menat när de sa " Ta till vara på gymnasietiden, roligaste tiden i livet"?
Eller för att jag är så himla långt hemifrån och att se den svenska gemenskapen i fotbolls VM 94 får mig att känna mig så liten och ensam här borta och börja sakna Sverige rejält, eller så är jag bara fullkomligt galen.




Nu ska jag fortsätta med boken Män som hatar kvinnor , är på kapitel 25. Dvs typ bara 100 sidor kvar. Typiskt, som jag har skvrivit tidigare så är det lyxigt med en svensk bok här borta, och så läser jag ut den på 2 dagar. Borde planera bättre eller något!

Kommentarer
Postat av: syrran

Du är inte galen!(Jag har ju berättat för dig om hur snabbt jag längtar hem när jag är utomlands..du vet, läser turistböcker om Sverige) Och vi här hemma saknar dig massor! kramar

2009-05-13 @ 23:15:56
Postat av: Tova

Det finns mycket man saknar när man inte är här hemma. Men när man väl kommer hem finns det också mycket man saknar av det som man hade där borta.



Vi här hemma saknar i alla fall dig och jag hoppas vi ses snart!

2009-05-15 @ 10:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0