God morgon!

Usch vad dåligt jag har sovit i natt, alltid så när jag är nervös för något. Fast nu när jag har gått upp och vaknat till lite, känns det mindre nervöst, det kommer väl senare.

Brygger starkt starkt kaffe nu, gick och la oss sent igår kväll !!! Och väckarklockan började tjuta vid 07.00 . I och för sig somnade vi om, men jag sov med halvöppna ögon typ. Klockan är nu 08.48 och jag hoppas att kaffet gör sitt.


Annars är det väl mest för mig att vänta på samtalet ifrån Kevin. Sedan cykla ner til Hermosa beach och tidningsredaktionen. Jag hoppas att de har objektiv jag kan låna. Kommer ju inte så långt med mitt standardobjektiv jag fick när jag köpte min Canon, och jag lär ju behöva ett med zoom, då jag inte direkt kan komma allt för nära de som simmar och springer och allt.

Oj, nu serveras kaffet!
Skriver mer sen!

Kommentarer
Postat av: Moster Karin

Vi sitter här och väntar på Bridget Jones bilderna.....Hur det än går aå lär man sig av allt man gör och du är ju jätteduktig på att ta bra bilder.

Kram Karin

2009-05-09 @ 18:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0