Fika

Jag och Brandon var precis och fikade. Kaffe och så delade vi på en morotskaka. Brandon anklagade mig för att äta all vit kräm från den, det är ju godast såå, varför inte!
Mysigt litet cafe faktiskt. Vi satt utomhus och det kändes som att vi hamnade med alla de "alternativa" människorna.
Har ni sett amerikanska collegefilmer och då tänkt på hur de "konstiga och utanför"-personerna ser ut, typ extremt hår, extremt smink och hej och hå, ja, vi hamna med dom, varav en kille satt och spelade jättedeppig musik på sin fiol. Ganska komiskt, men jag tyckte om stället iaf.
Träffade även Brandons låtsaskusin Sam där , han var i omådet för att leta jobb.

Vid 17.00-tiden spelar Lakers , det ska vi titta på. Matchen i tosdags förlorade dom mot Denver på hemmaplan, aj ajaj.
Hoppas Lakers vinner över Denver på deras hemmaplan nu ikväll istället då!

Kanske går över till Patty och Joel ikväll för att äta , de ska grilla ikväll och sa att vi fick komma och äta med dom. Brandon och jag har tur att bo så nära hans mamma! Haha! Får se.

Och så måste jag förbereda den jäkla potatissalladen ikväll med. Potatiskok på hög nivå!

Ciao!
Det blåser väldigt kallt idag förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0