En trött Anna och potatis

Klockan är 23.00 och jag kokar potatis inför morgondagens bbq. Gääääsp!
Blev sent hos Brandons mamma Patty och Joel och Isabella och Joaquin.
Jag och Brandon tittade på Lakers-matchen och så skulle Patty och Joel gå och handla och de kom tillbaka senare än vi trott. Så det slutade med att jag och Brandon fick bada tvillingarna inför natten och förbereda dom. Sedan kom Patty och Joel hem och läste godnattsaga för dom. Jag och Brandon kom hem runt 10tiden.
Och nu sitter jag alltså här och kokar potatis. Gäsp, som sagt.
Hade inte räknat med att 20 pers skulle komma imorgon och fira Joel "panik"!!!

haha ja ja.


Godnatt till er där hemma, fast jag blir väl vaken ett tag till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0