Easy Reader : Beach


Hittade Easy Reader Beach magazine på trappan i morse. Den tidningen kommer ut typ en gång i månaden, eller 2, typ.
Och i den finns "den vanliga" Easy Reader i mitten.
Hittade min lilla bild jag tog på det där Lacrosselaget som gjorde filtar till sjuka barn.
Bilderna från C-list partyt fann jag inte i Beach magazine, undra om de valde att inte använda dom helt enkelt, fy fan isf, isf betyder det att jag slösade bort en lördagskväll på ett sådant ställe med jobbiga "tror att de är något"-folk. Usch, typiskt. Antagligen valde dom bort bilderna för att det partyt var för några veckor sedan, dvs inget nyhetsvärde typ. Kanske. Eller så var väl inte mina bilder bra nog , buuuuuu!


Framsidan av Beach Magazine.


Liten liten bild , men ändå, självförtroendePUFF!


Artikeln till bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0