Det lönar sig att cykla vilse


Påväg hem ifrån fotograferandet åt tidningen cyklade jag fel, vilket visade sig bli en trevlig upptäckt.
Jag fann nämligen en jättemysig secondhand-butik med rätt billiga priser och allt var bra organiserat och alla pengar går till ett barnsjukhus.
Det var en gammal tant som jobbade där och hon var snäll.
Inte för att det var stort och att det fanns massvis med saker och kläder, men det finns absolut chans att fynda där ändå.
Plus att man kan shoppa med gott samvete!

Children's Hospital Thrift Shop

Adressen är:   1418 Aviation Blvd, Redondo Beach, CA


Gu va cykelkorgar är bra! Plus att jag älskar den lilla bruna papperspåsen
som jag fick när jag handlade.


Fyndade en skjorta för 20 kronor.


Fyndade även ett guldigt plasthalsband som jag tyckte var fint som armband.
8 kronor.


Och som halsband.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0