Det blir inga Bridget Jones-bilder, men...

...jag kan ge er några söta bilder på tvillingarna Jones. Ha! Där fick jag till det.

Kom precis hem. Har hängt på brandstationen i lite mer än en timme och gud vad söta alla barn var. Och den gratis varmkorven var god. Och tog söta bilder på söta barn med mindre söta brandmän.
Japp japp, mysig förmiddag. Patty och Joel med barn kom förbi med, då Joaquin precis fått brandmän-kläder, så han var i sjunde himlen. Isabella var i sjunde himlen också, då det var massor med barnvagnar med bebisar, hon gick till varenda en!

Brandon hade ett presentkort på en surfshop, så på vägen hem gick vi in där. Han köpte badshorts.
Nu tycker jag att vi ska dra ner till havet och simma, eller nåt.
Jättefin dag, verkligen.


Detta är tyyyyyp orsaken varför jag inte ville klättra upp, iofs fick vi ej
möjlighet till det heller...


Tvillingarna Isabella och Joaquin Jones.


Sitta i gräset och äta gratis hotdog.



Nu ska jag hoppa i bikini ! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0