Dagens i-landsproblem

I vanliga fall är jag bra på att packa, när det gäller att åka i väg i en vecka eller så, men en helg?
Hum, att packa för en helg är svårt alltså. Jag har iallafall en ganska liten väska, vilket är en bra start, då ´kan man inte packa för mycket. Men det är också svårt, för då gäller det verkligen att tänka smart, vad behöver jag?
Och gällande kläder, jag har en förmåga att ändra kroppsform från dag till dag med (pga att viss mat kan få mig att svullna upp ) och då blir det ju jobbigt att jag tagit med mig ett klädesplagg som helt plötsligt blir för litet och inte passar längre, vilket resulterar i att jag måste ta med mig två olika typer, försäkerhets skull liksom.
Ja, nej men usch vad fånig jag är. Men ändå, vad tusan har man på sig på en bilshow i Vegas tillexempel?
Äh, det slutar väl med att inget jag har packat med passar och det enda jag kan göra är att dega vid hotellets pool i min bikini. Det är enklast så, vid en pool, på en strand eller i ett hav, vet man alltid vad man ska ha på sig.


Jag har det svårt ja, stackars miiiiig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0