Vi saknade dig igår, Tony!

Igår kväll efter att vi grillat med Brandons syrra Natalie och hennes man Luis och de åkt hem, var vår plan att titta på Sopranos, säsong tre, de tre sista avsnitten. ( När vi bodde i London gick vi igenom säsong 1 och 2).
MEN, när vi sätter in disc 3, visar det sig att det är sista skivan från säsong 4. Jävlars!
Så idag måste jag gå tillbaka till videoaffären och klaga. Ibland är det kul att klaga på något fel i affärer, men inte i denna videoaffär. Vi hyr alltid film där och vår favoritkille där vill man helst inte klaga på. Han är så himla trevlig och glad och vet massor av film.  Men men, samtidigt vill jag ju veta hur det ska gå för Tony Soprano!

Har ni sett The Sopranos? Om inte, ni borde. Maffiafamilj New Jersey.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Sopranos , läs mer här!


Ett skönt gäng det där!

Kommentarer
Postat av: syrran

Ska ge mig på Sopranos i sommar. Nu har jag precis börjat se på Californication, för att få lite LA-feeling. Har du sett den? God natt!

2009-03-31 @ 23:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0