Vårstädning, eller nåt


Häromdagen städade jag min garderob. Allt jag äger och har, här i USA, var i en enda stor röra där inne.
Eftersom det inte är sådär överdrivet mycket plats i vårat rum till mina saker.
Vet ni vad´jag hatar mest i vårt rum? Ett skrivbord Brandon gjorde i träslöjden när han var 17. Och vad jag vet är karlar (läs pappa) inte kända för att vilja slänga gamla saker iväg. Och på skrivbordet står en giganiskt PC-dator som inte ens funkar. Men enligt Brandon funkar den så fort han fixat det. På den datorn grejar han med musik. Jag önskar bara att han hade kunnat förvara det där gigantiska skrivbordet och datorn någonannanstans, typ i garaget...

Jag städade i allafall min garderob med dammsugning och sådant.
När jag hängt ut alla kläderna ifrån garderoben titade jag mig omkring och det kändes som att jag hade skapat en liten kojja. Och i mitten satt jag. Det var mysigt.


Nästan som en kojja...


Det där jäkla gigantiska skrivbordet. Och för att inte nämna den hemskt
fula skrivbordsstolen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0