Ett inlägg utan sammanhang


Hello!
Vaknade ovanligt tidigt idag (07.30) för att gå upp och göra sig iordning. Badrums-fixarna skulle komma runt 8, så jag och Brandon och Dan såg till att vi alla lämnat lägenheten innan de dök upp, vem orkar träffa/prata med dom en tidig onsdagsmorgon? Inte vi.
Så jag har vart i Brandons mammas hus sedan halv 9 i morse, fast jag är inte speciellt trött. Tror att man faktiskt orkar mer om man går upp tidigt på morgonarna.
Nu sitter jag och dricker en enorm kopp med svart kaffe. "Enorm kopp", dvs en enorm kopp , haha, ifrån Starbucks som det står Los angeles på. Vill också köpa en sådan kopp någondag. Fast då lär ju inte Brandon bli så jätteglad, efter att ha jobbat där i yngre dagar. Det är många här som inte gillar Starbucks utan föredrar den andra stora kaffekedjan "The coffee bean". Jag lovar, deras varmchoklad slår Starbucks med tusen volt!

Barnen sover middag. Joaquin vart riktigt trött efter parkbesöket idag. Jag och han sprang fram och tillbaka på ett stort gräsfält i en timme, typ. Han tyckte det var skoj att leka "du kan inte ta mig", jag tyckte det var skoj då jag hade chans att få lite färg på benen av att springa i solen. Tänk vad kul vi kan ha av att leka samma lek, med olika mål !

Våren är här! Tror jag i allafall. Jag lär ju aldrig fatta vädersystemet och årstiderna här.
Men idag har det vart riktigt varmt, ungefär en " varm svensk sommardag", det är deras vår. Tror jag, som sagt.

Och så har jag inte bråkat med nannyn på hela dagen. STORT STEG. Verkligen. Vi har kommit överrens bra idag.
Värre var ju igår...haha

Jag kände bara för att skriva, förlåt att inget hänger ihop!


Jag vet ju inte hur ni har det, MEN jag kan iallafall sitta i shorts och t-shirt
och skriva på min laptop i solen, på bakgården....Det är NIIIIICCEEEE!


Det får plats MYCKET kaffe i en sån' stor kopp....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0