Söndag och lite lat

Jag sitter fortfarande i "mjukis-kläder" och klockan är nästan 2. Vaknade vid 10.
Har mest hängt i lägenheten hittills. Det blåser starkt ute idag. Lite småkyligt också. Typ 15 grader. Kanske låter som riktigt nice för er, men jag är faktiskt van vid värme nu. Man blir lätt kräsen när man vant sig vid någonting. Som jag, med värme. Men så har jag ju också alltid varit väldigt frusen av mig och så. Vädret här passar mig. Fast jag saknar Sveriges varition av årstiderna. Här kan man väl se lite skillnader, men absolut inte som i Sverige.

Idag gjorde jag en god frukost iallafall. Grapefrukt igår Farmers market och lite banan-jordgubbs-smoothie på det.
Det är så lyxigt, att kunna köpa färsk frukt året om här, typ.

Brandon och Dan vill gå ut och äta lunch nu. Hum. Vi lever nog ett ganska slösaktigt liv har jag kommit på. Visst lagar vi mat också, men när latheten kommer, är det ju så enkelt att gå någonstans där någon inte är för lat för att laga mat åt oss. Och i L.A, finns det ju ganska många ställen av välja på. Inte direkt som Skövde, där det finns pizzerior och Mcdonalds, ungefär.
Well, kanske hänger på , det är ju faktiskt söndag och lite lyx ska man väl ha då!

Vi har också pratat om att gå och bowla ikväll. Det är en såndär "erbjudandekväll". Det var längesedan vi bowlade.
Det blir ju så lätt att man istället "golfar" och "bowlar" på Wii istället. Det är gratis och hemma.
Jag har funderat på det där med Wii. Jag skulle inte bli förvånad om vår generation i framtiden kommer att gå till doktorn med ledbesvär, pga Wiispel. Bäst att stoppa redan nu. Haha.

jaja. inte mycket nytt. Nu ska jag väl klä mig lite mer "hyfsat" och sedan går vi väl ut och äter lunch. Brandon betalar, för jag är pank. Yes!


Man ska göra frukosten fin, då blir den roligare att äta.

Kommentarer
Postat av: syrran

Vad skönt att Brandon betalar om man är pank, jag var lite orolig inför min LA-månad men då löser sig ju den saken..GÖTT!

2009-03-23 @ 23:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0