Orkar inte vänta

Morgonkaffe    V
Lång och varm dusch  V
I ordningjord    V

Skönt.
Om 15 minuter börjar Farmers market i Hermosa beach. Dit ska jag gå nu.
Jag orkar inte vänta tills Redondo har det på torsdag.

Har nu skrivit ner vägbeskrivning på ett papper hur man tar sig till marknaden till fots.
Enligt google map ska det ta 23 minuter att gå. Det brukar stämma ganska bra.

Återkommer senare. Kanske jag har ett och annat kort att lägga upp därifrån. Men jag tar bara med min lilla dåliga digitalkamera, blir så klumpigt med min Canon bland allt folk, alltså jag TROR att det kommer vara mycket folk iaf.
Plus att jag vill inte att det ska skrika "TURIST" om mig heller. Lär ju inte vara många som fotar på Farmers market.


God morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0