Ojdå...

Idag vaknade jag runt 9-tiden imorse. Gick till parken, var borta i en timme. Skönt.
Kom hem, drack lite kaffe och sedan åkte jag och Brandon med Dan och Chris upp till Palos verdes. Gick omkring i "skogsområdet" där. Skön dag, lite kyligt i skuggan, men varmt i solen.
Efter det åkte jag och Brandon och hämtade mat ifrån ett ställe som heter Rascals , där är det teriyaki-mat som gäller. Jag tog det med kyckling och ris. Jag älskar teriyaki-såsen där och tog ganska mycket extra.
Vi blev mätta. Jag gick och la mig lite för att vila benen. Brandon också och det var för ett antal timmar sedan. NU vaknade jag precis och upptäckte att klockan är 22.30.
Det känns som att sömnen rånade vår lördagskväll !
Typiskt va...
Förhoppningsvis kan vi fortfarande somna inatt. Jag har så många gånger somnat på tidig kväll och sådana tider, vaknar upp mycket senare och kan inte somna om tills tidigt på morgonen. Det är ganska jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0