Najas


Precis hemkommen ifrån vår favoritpub Najas vid Redondo beach's båthamn.
Vi drog dit för "happy hour" och tog en öl. Det är så mysigt där för man kan sitta på en stol vid ett slags "plank-bord" vid öppna fönster. Vi gjorde det och såg solen gå ner.
Med oss fanns Dan, Bell och Sarkas, dvs Brandons vänner.
Jag åt även mat där. Kyckling med pitabröd och hummus. Himlans gott.
Kläd-väder? Jag satt i shorts och t-shirt tills klockan 8 då vi åkte hem.
Härligt va? :)

Imorgon blir det "jobb" igen. Alltså hjälpa till med de små tvillingarna.
En dag som förmodligen kommer att bli full med lek, bajs och kiss.

Nu sitter Brandon och Dan och snackar om Mexico.
Åh vad jag vill åka dit NU. Det låter mysigt (och mycket mer säkert än andra delar av Mexico) att åka till staden Merida i Mexico där Brandons mormor och morfar har ett hus. Jag vill, i höst. Fast vet ni vad? I september kommer vår vän ifrån Sicilien hit och stannar i nästan tre månader. Så jag vet inte när vi åker till Mexico, MEN, dit ska vi. Absolut.

Okej, hejdå för nu. Godnatt och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0