Min hatt den har tre kanter..

Fast har den verkligen det?

Hur som helst, här kommer bild på mina nyinköpta secondhandfynd..


Blått linne från Banana republic för 2 dollar, och hatten för 2 dollar.


Såhär ser hatten ut framifrån.
Jag tycker det är synd att folk inte använder hatt nuförtiden så mycket. Jag menar mellan 1920-40 talet var det så mycket 
mer vanligt och det tycker jag var en fin tradition av vad jag sett från bilder. Det är så klassikt och stiligt med hatt.
Ska dock erkänna att jag alltid velat ha en hatt, men aldrig vågat använda det typ. Men här i solen är det faktiskt riktigt bra, det skyddar håret. 

Kommentarer
Postat av: Sören

Jag har faktiskt funderat på det där med hatt, jag ock! Jag skulle vilja ha en lika stilig en som du har införskaffat, och så skulle jag gå på gatan och nynna på en låt och försöka få alla människor att sjunga med och dansa, som i en musikal ungefär. Det hade varit skitcoolt! Bra blogg!

2009-03-31 @ 03:48:38
URL: http://pussypalace.blogg.se/
Postat av: Liv

Snygg hatt! Önskar jag hade passat i hatt, isåfall skulle jag lätt använda det ;)

2009-03-31 @ 08:13:23
URL: http://livleverlivet.blogg.se/
Postat av: syrran

vad fin!Vad kul det ska bli att shoppa second hand med dig i sommar, du verkar ha stenkoll! kram

2009-03-31 @ 11:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0