Kommentar

Jenny, kära syster-
Jag tror att du missförstod något eller bara har himla rolig humor som jag saknar...

syrran om Söndag och lite lat:
Vad skönt att Brandon betalar om man är pank, jag var lite orolig inför min LA-månad men då löser sig ju den saken..GÖTT!

Fast, det vore kul om du faktiskt kunde ha den inställningen när du kommer hit , bara så att vi kan se Brandons ansiktsuttryck...han vill vara så vänlig jämt och har svårt att säga nej på jobb och sånt. Antagligen svårt att säga nej till sin hustrus syster om pengar också...haha


OH, förresten...
Jag tycker det är jätteroligt att få kommentarer av er. Inte för att sååååå jättemånga kommenterar, men Ni få som gör det, det tycker jag är jätteroligt så fortsätt gärna!


Kommentarer
Postat av: syrran

Jag tycker också att det vore roligt att ha den inställningen när jag kommer. Och PRAKTISKT. Men jag lovar, jag ska inte snylta på er. Skumt att jag är en hustrus syster förresten. Nu ska jag sova istället för att kolla din blogg en gång i kvarten. God natt och be Brandon om lite hummer till lunch(middag??)

2009-03-23 @ 23:50:09
Postat av: cecilia

Hej, Anna!

Tack för alla dina bloggar. Jag är också trogen läsare, men lite dålig på att höra av mig. Det är jätteroligt och intressant att veta vad ni har för er, ni olika släktingar på olika ställen. Själv har jag varit i metropolen Götene idag på studiedag - både kul, intressant och frustrerande.

Här kommer lite tips, så att du kan följa mera om hur det är i Skara med omnejd.

Fredriks bravader i Hamlet hittar du på Molkoms folkhögskolas sida. Vill du se hur det är hos tranorna i Hornborgasjön kan du via webbkamera följa hur det ser ut.

Du kan väl skicka din mailadress, så kan det bli lite mer prat bara du och jag. Ha det bra och hälsa din man1 Jag är avundssjuk på alla fina bilder, trevliga människor och god mat som du har visat och berättat om.

Kramar från Bibbi i Skara

2009-03-24 @ 17:14:34
URL: http://ceciliaLA.devote.se
Postat av: Bibbi i Skara

Hej igen!

Hur gick detta till? Cecilias adress istället för min, Bibbis?

Troligen att Cecilia var här och skrev för ett tag sedan och sedan har inte jag ändrat tillbaka. Nu ser du i alla fall min adress. Ha det bra igen! Hälsningar Bibbi i Skara

2009-03-24 @ 17:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0