Klant-Anna

Hade doktortid idag bokad, Ta blodprov för att se om min levaxin-medicin behöver ändras.
Men när jag vaknade gick jag som vanligt till min linsbehållare , sätter in mina linser och tar en levaxin. Precis som alla andra morgonar, bara att jag glömde bort att jag inte ska ta levaxin den dagen då jag ska ta blodtest för medicinen.

Jag ringde mamma i Spanien och frågade försäkerhetskull. Det blev mest skrik emellan oss då hon inte hörde mig i telefonen. Hur kan hon höra mig så bra i Sverige men inte i Spanien?

Ringe Brandon och sa att jag nog måste avboka doktorstiden, en timme innan tiden. Han vart lite arg då han var påväg till jobbet och att jag klantat till mig.Vi lägger på. Sen kommer jag på att tänk om det är väntetid och grejer när jag ska ringa och avboka tiden , eftersom jag vill vara väldigt sparsam med mina pengar på mobilen ringde jag upp Brandon igen och sa att han måste ringa då han kan ringa hur mycket som helst från sin telefon. Det gjorde honom inte gladare.
Efter en stund ringer han mig  och säger kort "it's done. Tomorrow, same time". Klick.

Nu gäller det för mig att hålla tummarna att han inte tar ut skilsmässa.


Titta bara på hur arg han kan se ut när jag tar kort, då föreställ er nu..ohhhhh!


Fast samtidigt, lovade vi ju varann en hel del den där dagen då vi gifte oss....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0