Jag ar (nastan) en inbrotttjuv!

Sitter nu i Brandons mammas hus. Dorren var last och ingen oppnade. Sa jag smet over staketet in bakvagen.
Kanner mig lite skyldig  som sitter har i huset , det ar ju inte ens mitt hus. Tjyvigt eller nat, kanns det som.
Men Joel har i alla fall sagt att jag ska kanna mig som hemma har, sa jag har gjort det bakvamt for mig. Lansat kylen och sant hihi.
Men ingen ar hemma. Sa jag ar just nu barnvakt UTAN barn. Ganska skont det med faktiskt haha.
Avnjot precis frukosten  ute i tradgarden i solen. Jag har tagit pa mig alldeles for varma klader for idag. Byxa o langarmet. Heregud, vad tankte jag pa? Det var faktiskt lite kallt och blasigt i helgen, sa jag trodde val att det skulle vara sa idag med.

Och gud vad skoj nar jag loggade in pa bloggen, 5 kommentarer sen jag skrev om kommentarer igar.
Bra jobbat! Haha. Fortsatt garna sa, annars kanner jag mig latt bortglomd har borta.

I garkvall akte jag o Brandon med hans vanner till baren Najas vid bathamnen. Innan det hade jag och Brandon delat en flaska rott. Och dar vart det lite ol.
Jag vaknade med varldens huvudvark imorse. Visste inte vart jag skulle ta vagen. Men lite kaffe och frukost och huvudvarken is gone! Nice.

Forresten, jag kollade pa Grillad pa svtplay haromdagen....det var ju skittrist! Jag trodde faktiskt att de skulle vara elaka mot varann, men ingen som BORDE vart elak ville ju ga hela vagen. Vilka mesar!  Jag menar, de borjade saga nagot som kunde ha blivit elakt och grymt, men sen i slutandan verkade de angra sig och dra skamtet tillbaka.
BESVIKEN !!!!  Ska man grilla nagon ska man grilla tills det branns!

Nagot piper i huset. Jag hoppas verkligen inte att det ar brandlarmet. Jag KAN INTE hantera sadana situationer.

Jaja. Barnvakt utan barn. Vad ska en sadan barnvakt hitta pa?


Tvillingarna nar de var pyttesma! Typ 1 ar och nagra mander.
Iaf innan de kom och halsade pa oss i London. Gu, dessa barn ar sa himla beresta REDAN.
De har vart i London/Europa. Nu i helgen drar de till Mexico.
/ En avis barnvakt ( utan barn )

Kommentarer
Postat av: syrran

Vilken cliffhanger! Nu sitter man ju och undrar om det var brandlarmet eller inte.

2009-03-24 @ 19:06:01
Postat av: Liv

Vad var det som pep? Läskigt. Hoppas det var typ...nån leksak :)

2009-03-24 @ 20:45:45
URL: http://livleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0