Igår, en dag försent


Väldigt lat dag igår. Sen sovmorgon, sen frukost.
Men sedan runt 4-tiden åkte vi över till Brandons mammas o co.
Tvillingarna var i full gång att leka med deras nya leksaker de fått samma dag. De är ganska så bortskämda. Fast det är inget fel med det. När jag själv får barn kommer jag säkertt bli likadan.

Vi alla gick ut för att gå ett varv runt kvarteret. Vi gick in i ett hus som var till försäljning. Gu vad fina hus det finns här.Detta hus ligger 3 hus ifrån Patty och Joels hus.
Vad jag gillade mest med det huset var att det fanns trägolv, inte ens en liten liten bit av en heltäckningsmatta, det var trägolv.
Tre stora rum på undervåningen, en med öppen spis och dörr ut till den lilla lilla trädgården.
På nerevåningen fanns också det enormt stora badrummet, förutom den lilla wc längre bort på undervånngen.
Badrummet hade en jättestor dusch med tre olika duschar om man nu kan säga så. En jättestor duschslang i mitten av duschen som satt i taket, som garanretart ger bra tryck. En jättestor handfat-bänk. Toalett i ett litet enskilt rum intill duschen. Och sa jag att det också fanns en jacucci bredvid den enorma duschen?

På övervåningen var det 2 olika balkonger på varsin sida av huset. Båda väldigt stora och rymliga.
Ett en stor "köks-ö" i ett stort rum eller ja, övervåningen var ett enda stort rum i sig.
Och så fann vi äntligen havsutsikten på en utav balkongerna.

Kostnad? 1.7 miljoner dollar.
Patty och Joels kommentar, " Good price, really good price".
Inget hus där kostar under 1 miljon dollar...

Dollarn idag ligger på 8.44 svenska kronor .

Efter husesyn gick vi till deras hus igen och hade BRBQ. En såndär vanlig traditionel brbq med allt.
Hamburgare, varmkorv, majskolv. Och min favoritsallad på det. De köper den ifrån Cosco.
En stor påse med sallad och i påsen får man med småpåsar med saker att lägga till i salladen. Rostade walnötter, torkade tranbär, smulad getost (som jag annars inte tycker om) och "white balsam vinegrette"-dressingen. Fast den påsen är dyr. Men god. Och så skär vi alltid upp en avocado och blandar i.

Kom hem runt 10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0