Havsmat, solnedgång och film

Tidigare eftermiddags tog jag en promenad över till Brandons mammas hus för att hälsa på, medans Brandon grejade med en bil i vårt garage.
Jag hängde med Patty and Joel med barnen till en liten park. De blir större och smartare för varje dag verkligen!
Isabella pratar på nonstop, hon kan så himla många ord så det är galet.
Sedan körde de hem mig och Brandon grejade fortfarande med bilen.

Nu har jag och Brandon precis kommit hem. Han vart hungrig och vi åkte till en havsmat restaurang vid båthamnen i Redondo beach. Han åt musslor och räkor. Jag tog bara en barnportion med fisk och french fries, barnportioner är egentligen väldigt lagom ibland.
Vi satt på uteserveringen och såg solen gå ner över Stilla havet.
Mysigt va?

Mamma, pappa och Jenny , vi borde gå dit och äta när ni är här. Så mycket havsfisk. Krabbor och räkor och grejer!
Allt så färskt.

Nu ska vi se på film, vi hyrde tre stycken eftersom söndagar och måndagar är specialpris, hyr tre betala för två.
Ikväll ska vi se filmen Body of lies, den är ifrån 2008.
Hoppas att den är bra!

Godnatt på er alla!


Solnedgång och seafood i Redondo beach, bra avslut på helgen!

Kommentarer
Postat av: syrran

Ja, dit vill jag gå! Det ska bli så härligt att komma, jag tänker på det hela tiden:)

2009-03-09 @ 21:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0