Gratis möbler i "the alley"

Igår när jag och Brandon kom körandes med bilen på väg hem, såg vi ett köksbord med tre stolar i garagegränden utanför vår lägenhet.
Eftersom vi har varit " köksbords-fattiga" sedan vi flyttade in här i oktober förra året, blev jag överlycklig att vi hittade ett perfekt bord precis utanför vårt hem.
Har länge väntat på ett bord som Dans mammas vän skulle ge oss, men det har aldrig riktigt funnits en tillgänglig kärra som kunde ta det hit.
Fast detta kändes bättre. Nu slipper vi fixa och greja med kärror och sånt.
Vi behövde bara hjälpas åt att bära in det i lägenheten och that's it.
Och jag menar, vem gillar inte gratis-grejer?


Just nu sitter jag på stolen till vänster och bloggar...oj, det fattar ni nog förresten,
min laptop står ju på den sidan av bordet.

Kommentarer
Postat av: syrran

Vilket fynd! Klart du ska läsa spanska. Jag sysselsätter mig. kramar

2009-03-19 @ 07:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0