God morgon!


Vaknade runt 9.40 denna morgon. Eller egentligen 8.40.
Men här var det "ställa-fram-klockan-en-timme-natt".
Så nu är klockan 10.14 här i Kalifornien, L.A.

Ni har väl samma där hemma väl? Det borde det vara. Annars är det bara 8 timmar skillnad mellan oss.

Nu ska jag, Brandon och Dan åka och spela discgolfing i Long beach och köpa med oss lite kaffe oså. I mina ögon känns det som att vi ska på picknick. Men det skulle inte förvåna mig om karlarna köper med varsin söndagsöl.
Då blir jag ensam med kaffet och picknickandet.

Men idag är det iallafall den internationella kvinnodagen och det har jag minsann berättat för Brandon och Dan.
Respekt till kvinnorna ! Fast det ska det ju vara varje dag dock.

Nåja. Nu ska vi åka.
Skriver mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0