Forever 21

Förresten så satt jag tidigare idag och kollade på Forever21.com , ungefär USA''s motsvarighet till HM fast lite billigare.
Jag sparade alla bilder på de kläder jag önskar att jag hade i min garderob och eftersom jag hade tråkigt medans jag åt frukost satt jag och grejade i photoshop och satte ihop alla bilder till en stor klädannons typ.
För några år sedan var min dröm att jobba med layouten till tidningar. Iofs vore det fortfarande kul.
Fast en annan dröm är att få ett sånt där nästan omöjligt bra jobb att vara musiksättare till filmer och sånt.
Och så har jag typ 1000 andra drömjobb.

Vissa har ingen ide vad de vill bli, jag har alldeles för många!!!


Hur som helst...

här är den lilla klädsamligen från Forever21.com



Mina favoriter, jag vill ha! Jag vill ha! Jag vill ha! Jag vill anna! Jag vill ha!


Kommentarer
Postat av: syrran

Jag vill också ha! Pandalinnet, remsandalerna, grå kjolen uppe till höger.. Gud vad mycket snyggt!

2009-03-07 @ 16:31:08
Postat av: Tova

Jag älskar forever 21! :D

2009-03-08 @ 21:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0