En halvtimme tidigare

Nu sitter jag och äter  frukost. Innan det tog jag en lång dusch. Tänk vad mycket mer man hinner med bara av att gå upp en halvtimme tidigare.
I vanliga fall sover jag in i den sista minuten och stressar sedan som bara den.
Nu sitter jag här vid vårt köksbord ( jag är fortfarande jätteglad över att vi har ett köksbord) och hör fåglarna kvittra utanför fönstret och 13 grader varmt ute. Fast det kommer att bli upp till 24 idag säger Google.com , de burkar ha rätt.

Nu ska snart Brandon skjutsa mig över till hans mammas hus. Jag känner att jag inte riktigt behöver gå dit, kommer bli så trött av all lek i slutändan och då är det bättre att komma helt utvilad dit, typ. Eller så är det bara en ursäkt för mig att vara lat.

Hörs senare!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0