Bli bjuden på middag

Ikväll åkte vi till Long beach. Planer var nämligen bestämda att Brandons familj skulle gå ut och äta på Natalie (Brandons storasyster) makes restaurang där han är servitör.
Det var mycket god mat. Jag åt en sirlon stek med bakad potatis och "corn-cream", plus att vi fick förätter som var zuccini-sticks, chilifries, plus att man kunde välja på ceasersallad eller soppa. Jag tog morott-potatis-soppa.
Och har man kontakter så har man..jag tog en öl till maten. yay! Haha, tusan vad gör jag som är under 21 i USA egentligen...
Sedan åkte Patty, Joel och tvillingarna hem. Jag , Brandon och Natalie väntade på att Luis skulle sluta jobba, så vi bänkade oss i baren och Natalie beställde en jordgubbsmargarita till henne själv , jag beställde en äppelmartini och Brandon beställde någon drink han brukade göra när han var bartender i London.

Sedan vart vi så mätta att vi blev trötta. Jag och Brandon åkte hem och spelade Wii-golf. Haha, "get a life or what". Men det är ju så skoj...


Jag tyckte det var skoj att få klä upp mig lite, det blev dock inte den jackan
tillslut...


Syskonen Isabella och Brandon efter restaurangbesöket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0