Bilder från igår




Uppe i det vänstra hörnet ser ni Isabella och enligt henne, bästa vän Annika. Tror dock inte att Annika vet om det själv.
Bilden uppe i högra hörnet visar Isabella och Joaquin på väg att åka ut på en promenad i kvarteret, efter att nannyn sagt att det är för kallt för dom att leka i parken denna dag...pff säger jag åt det. Barnen i Sverige går då minsann ut i regn och rusk, snö och kyla, FÖR, det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder.
Längst ner ser ni katten Arthur. Han är så himla mysig. När jag och Brandon kommer med bilen kan han känna igen motorljudet eller nåt, för han kommer alltid ut bakom huset rakt mot bilen och oss. Också när jag kommer själv, känner han igen min röst för han dyker alltid upp och vill gosa. Katterna får ju inte så mycket uppmärksamhet då tvillingarna är number one i huset. Däremot är Joaquins favoritsyssla att städa kattlådorna. Hur man nu kan tycka det är så himla skoj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0