Appropå förra inlägget...


Nu är jag trött efter en hel dag med lek. Det måste ha varit jättejobbigt att vara barn och leka så mycket. Och de strechtar inte ens. Får de inte träningsverk ?
Det har jag fått efter idag.

Appropå inlägget jag skrev före detta. Jag gick ut och slutade upp på secondhand-butiken Goodwill.
Shoppade jag? Ja. Men ganska ekonomiskt ändå.


Kort sammets-klänning för 3.99 dollar.


En kort kortärmad jeansjacka för 3.49 dollar.

Plus 1 dollar i skatt.

Slutsumma: 8.48 dollar.  (Önskar dock att det var 8.48 svenska kronor.)


Och appropå förra inlägget lovade jag att lägga upp bilden på Brandon när han var liten.
Nå, här är den!


Så söt så. That's my baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0