ZzzZzzzZzZzzz

Jag önskar att någon kunde vara barnvakt åt mig nu och bära mig till sängen för en tupplur.
För det är precis vad jag gjort med småttingarna jag är barnvakt åt idag.
Jag är så himla trött. Och tvättmaskinens läte gör inte det hela bättre. Är det inte himla sömnigt att lyssna på en tvättmaskin? För mig är är det ungefär som när jag åker bil på kvällen. Jag somnar så himla lätt. Jag antar att det är samma sak med tvättmaskiner.
Jag hade kunnat dricka mer kaffe, om inte en viss nanny slängde ut mitt kaffe utan att fråga mig först, eftersom hon tycker att det är för starkt. Hennes kaffe är typ brunt vatten.
Och jag har ätit massor av socker med. Dvs kakor! Detta hus har alltid så himla goda chocolatechip cookies och om jag börjar äta en...går det som det går...men jag är ändå sömnig!

Jag älskar vädret idag iaf. Det är molnigt men varmt. Men favoritvädret här i Los angeles är runt 8-9 tiden på morgonen.
Då är luften så himla frisk, havsdoften är starkare och man får enormt mycket energi och lycka i kroppen.
Jag funderar på att vakna riktigt tidigt imorgon och ta ett morgondopp i Stilla havet. Men vi får se hur det går imorgon bitti när väckarklockan ringer..

Oh ja, helgen kommer att bli innehållsrik!
På lördag ska Brandon med sitt jobb på en bilshow i San diego över dagen och han tar mig med. Fast jag kanske kommer att be honom att släppa av mig i San diego downtown medans han är på bilshow. Får se hur jag känner.
På vägen hem därifrån vill Brandon besöka ett ölbryggeri som han ej vart på tidigare. Det bryggeriet är mindre än Stone brewery, men förhoppningsvis lika fint!
Och så på söndagsskvällen ska vi ju gå och se La galaxy spela , fick ju gratisbiljetter ni vet!


ZzzZzzZzzZz, ohhhhhhhhbgdsjhfsjfgbf, jag är banne mig trött nu och om inte den jäkla tvättmaskinen slutar låta snart, kommer jag att somna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0