Vart är solen liksom, hallå?

Det är nästan mitten av juni och då förväntar jag mig liksom lite sol här i Kalifornien, som tillpåköpet är känt för sin sol.
Men nej nej. Det har vart molnigt i mer än en vecka nu, med stunder då solen bara tittat fram bakom molnen då och då.
Jag vet jag vet, jag har snackat så himla mycket om att jag saknar "den svenska sommaren" och regn, men nu räcker det faktiskt! Jag känner mig blek och vill få en fin solbränna. Men men, om folket här har rätt, blir juli måndad het, riktigt het.

Nu hade jag tänkt ta en promenad till en liten fotoaffär, där jag hoppas att jag kan hitta film och batteri till bra pris till en Canonkamera från 79' som jag fått låna.

Förresten så fick jag post idag, mamma hade skickat en jättestor låda med grejer hemmifrån och lite nytt. Åh vad jag vart glad!!!! Världens bästa mamma alltså!!

Oj nu dök hon visst upp på msn.
Ciao.


Hello där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0