I väntan på att gå framåt


Isabella somnade precis. Det är "sova-middag-dags" här i huset. Jag är ju barnvakt idag, dvs hjälper småttingarnas nanny. Joaquin håller på att somna.
Jag dricker kaffe och har ont i magen. Ingen bra kombination kanske!

Jag tog lite bilder från tidigare idag då vi gick ut med småttingarna i barnvagn:


  

  

När vi är ute och går med barnvagnarna, hamnar jag alltid cirka 10 mil före och måste vänta hela tiden.
Dubbla det då nannyn har med sig en nannyvän. Då stannar de stup i kvarten för en "skvallerpaus". Och
allt är ju på spanska, så jag fattar nada!
Så idag medans jag väntade och väntade på dessa nannys, passade jag på att fota hus och blonmmor.
Fast huskorten blev inget vidare då jag vart rädd att någon skulle säga till eller så, därmed slarvigt tagna
huskort.








Som sagt, nannyn+nannyvän tar sin lilla tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0