Uppe med tuppen

Gick upp klockan 05.00 imorse och duschade, mest för att vakna till liv. Nu är klockan 06.00 och vi ska dra till Brandons jobb för att hämta upp en bil vi ska köra ner till San diego för bilshowen.
Det blir nog inget "släppa av mig i san diego downtown", Brandon kommer ej ha tid för det. Verkar som att denna bilshow kommer att bli stor. Herregud, varför lovade jag att hänga med? Vi kommer att vara där i typ massor av timmar. Börjar 10 och slutar 6. Och då får vi också tillägga timmarna vi är där innan och timarna vi kommer att behöva stanna kvar efteråt. Snark!
Brandon kom hem vid 23tiden igårkväll, deras chef hade tydligen hållit dom kvar på jobbet för att förbereda inför bilshowen. Stackarna.
Och först hade jag bestämt mig för att inte hänga med till San diego därför att jag kommer att vara fast på en bilshow.
Men så kläckte Brandon ur sig detta innan vi somnade igår "Anna, please come with me to San diego. I haven't seen u all day and i won't see you tomorrow either if you're not coming with me there.I need you".
Well....
Nu sitter jag dock här och undrar varför jag svarade ja.

Okej nu ska vi åka!
Ha det bra idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0