Tidsfördriv

Barnvakt idag.
De sover.
Jag sitter med min laptop. Nannyn gör tortillas. Tvättmaskinen är högljud. Jag vill gå hem och pyssla eller gå ut och cykla.
Snark.

Ikväll är det final i basket. Håll tummarna nu att Lakers vinner!
Så vår lägenhet kommer nog fyllas med karlar och öl. Brandons vän som är kock, sa i går att han skulle kunna laga hemmagjorda hamburgare inför matchen. Ja tack!

Och så här ser jag ut idag: 10 kronorsklänning från secondhand, risigt hår som måste toppas (jag kväver mina impulsattacker då jag vill klippa det kortkort igen, planen är ju att låta det bli jättelångt typ,plus att jag blir tokig på färgen , vad heter min hårfärg liksom, fast samtidigt gillar jag den och ogillar den), rödprickigt och osminkat ansikte med påsar under ögonen. Hett, grr.



Kommentarer
Postat av: Tova

Jattefina bilder ju :D

2009-06-08 @ 19:34:43
Postat av: svar till Tova

Tack Tova!

Hur är dina kustsida av USA?

2009-06-10 @ 01:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0