Söndagen i bilder

Innan fotbollsmatchen åkte vi till Ikea och åt hotdog och så köpte jag marabouchoklad och tunnbröd!
Sedan åkte vi runt med bilen, det var fortfarande för tidigt att åka till arenan, så vi stannade på ett litet ställe och köpte kaffe och delade på en donut, mums! Sedan var vi så mätta att vi aldrig mera ville se mat och sånt.
Vid 6tiden var vi iaf på plats i arenan. Den var ganska liten, men fin. Och vad som är bra med en liten arena är att då är typ alla platser rätt så bra !
Fast våra platser var riktigt bra (det är så nice med gratisbiljetter!). Vi satt nästan längst fram, vid hörnlinjen.
Jag saknade action i matchen dock. Det var La galaxy mot Houston. Ett mål blev det för L.A. 
Men det känns som att det är mer seriöst när det är fotboll i Europa än USA. De lallade mest runt med bollen, tog spelet lite som det kom helt enkelt.
Hade vart roligare om David Beckham hade vart där , eftersom han är den enda i la galaxy jag vet namnet på haha. Men han var ju i Sydafrika såklart.
Men men, kvällen var trevlig och jag och Brandon delade på en 1dollar-öl och det var helt okej.
Så störande dock med barnen som satt omkring oss som höll på med störande ljud och skrek att de kunde spela bättre än dom osv osv. Haha.
Jag och Brandon är nu sugna på att gå och se matcherna då La galaxy spelar mot Barcelona och mot Milan. Det är i slutet av juli och i början av aug. Förhoppningsvis kanske vi kan fixa det till bra pris. Jag är säker på att det då blir mer action i de matcherna. Plus att de då spelar i en skitstor arena i Pasadena.



På väg ut , jag vid vår port.

.
Brandon+vår gata.           Vi delade på en donut+kaffe innan matchen, den var god!


La Galaxy-arenan.

   Bra platser hade vi!

 
"Hejaklacken".


La Galaxy hörna.

   


Målvakten.
   Kramar när La galaxy vann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0