San Diego nästa!

Jag har precis stigit ur sängen, somnade sent igår.
Brandon behöver ej jobba idag, eftersom han jobbade jättemycket övertid igår. Så vi kommer iaf iväg tidigare än förväntat!
Fast, inte riktigt än dock. Brandon verkar ha somnat om. Sedan ska ha duscha. Jag behöver packa, fast det tar väl 5 min då vi ej ska vara borta så länge direkt, sedan måste Brandon till en mobilaffär för att ladda upp pengar på sin mobil, sedan måste jag till en annan affär och köpa batteri+film till kameran. Så ja...vi kommer väl iväg tidigare än förväntat, men senare än vad jag ville!

Nu ska jag dricka mitt morgonkaffe och efter det gå och hälla en hink med kallt vatten på Brandon.

Tillbaks imorgon igen!

Kommentarer
Postat av: Bibbi i Skara

Hej, Anna!

Hoppas att ni hade det bra i San Diego. Sommaren i Sverige står stilla för tillfället, så än har det inte gått att bada eller sola något vidare. Läser dina tankar och tittar på dina fina bilder, men har varit dålig på att skriva på ett tag. Men nu är det semester om tre dagar, så det lättar. Har också haft många nöjen och olika avslutningar. Vi har varit i Molkom,(gå in på Molkoms folkhögskolas hemsida och vidare till film och dramalinjerna, så kan du se din kusin Fredrik m.fl.) och på studenter med kusinerna Sanna i Falkenberg och Erik i Västervik samt Bruce i Stockhiolm - toppen m.m. m.m. Så det har varit hektiska maj/juni månader. Läste ditt dilemma med jobb, alla papper och kontakter med jobbiga myndigheter m.m. Men jag håller på dig. Det är är bäst att göra det på det lagliga sättet. Tror i alla fall en faster, som tror att det som är rätt vinner i längden. Fast det är lätt för mig att säga, så här i bakgrunden, som har jobb.

Ha det bra! Take care och hälsa Brandon!

Kramar från Bibbi och Co

2009-06-14 @ 19:44:12
Postat av: Bibbi i Skara

Hej igen!

Som du kanske märkte är jag förvirrad. Moster är jag ju, dock bara giftas men ändå.

Förra veckan skrev jag fel på kortet till Sannas student - "glömde" Daniel och skrev Bibbi, Per, Andras, Fredrik och Sanna istället.

Hälsningar igen från moster Bibbi

2009-06-14 @ 19:48:18
Postat av: svar till Bibbi!

Hej!

Kul med kommentarer!

Tack för att du håller på mig i all denna byråkratiröra!

Hoppas att du får en skön semester och att Sverige får en solig sommar!

Hälsa alla!

2009-06-18 @ 00:15:25
URL: http://bigtown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0