Rea på secondhand och framkallning

Idag är det sommarrea på secondhandaffären Goodwill. Alla kläder 2 dollar, dvs cirka 15 kr. Dit ska cykla nu och kika.
Men först ska jag ta med mina filmrullar och beställa dom på skiva, vill ju se om bildena blev bra innan jag beställer på kort.
Sedan ska jag nog äta grötfrukost på Starbucks. Deras gröt är riktigt god, för de ger torkad frukt och grejer med den. mums!
Alla mina "ärenden" ligger på samma gata, stor gata dock, men ändå, passande!

Ni där hemma firar väl midsommar nu. Avis är jag minsann! Men men, får se vad jag gör åt saken ikväll.
Min syrra tipsade mig om lite midsommartips. Typ att äta fiskpinnar med citro istället för sill, vilket låter gott eftersom jag ej gillar sill. Och lite andra tips.
NÅGONTING måste jag ju göra iaf. Har aldrig vart så inne på svensk tradition förut sedan jag är här i L.A och inte i Sverige. Knepigt!

Hörs senare!
Ciao!


GLAD MIDSOMMAR!!!!


Kommentarer
Postat av: Moster Karin

Glad midsommar själv Anna. Jag har satt alla släktingar i arbete med rebusar så de har inte tid att kommentera ditt inlägg just nu :) Det har inte varit så soligt ute men ändå en fin midsommar. Vi saknar dig! Kram

2009-06-19 @ 21:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0