Påhittigt


Nu sitter jag och dricker skandinaviskt kaffe. Ja, skandinaviskt kaffe. Jag hittade det i Brandons mammas skåp i köket. De har köpt det på Trader Joe's. Det är roligt, för jag har aldrig hört talas om skandinaviskt kaffe förut. Läste på baksidan att det var någon gubbe som hette Jens i från Stockholm.
Det var samma sak då Brandon var i Sverige med mig förra året. Mamma lagade amerikansk sallad. Det hade Brandon aldrig hört talas om förut.  Vad folk hittar på alltså!
Här i USA finns skandinaviskt kaffe. I Sverige finns amerikansk sallad.

Nu håller barnen på att somna. Jag är ju som sagt barnvakt på tisdagar. När barnen har somnat ska jag kila ner till det supermarket neranför gatan för att hämta ett kort jag beställt. Brandons mamma fyller år på fredag och vi är typ panka. Så ett kort på hennes barn kan ju aldrig gå fel.

Detta kort är det förresten:


Isabella och Joaquin på Brandstationens dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0