Om man är vad man äter...

...då är jag numera jordnötssmör.
Brandons mamma och styvpappa kom hem tidigare från jobbet idag då småttingarna skulle till doktorn.
På vägen hem stannade vi och åt glass.
Jag testade en ny variant jag aldrig sett tidigare, dvs glass med jordnötssmörsmak. Topping? krossad peanutbuttercup.
Höll på att spy efteråt. Herregud, jag vill aldrig mera höra talas om jordnötssmör!!! Fast det glömmer jag väl till imorgon...

Efter det glassiga besöket åkte vi till parken vid havet. Där lekte jag till 120 procent med barnen (föööörsöka att förbränna jordnötssmörglassen hallåå???) jag åkte upp och ner, sprang fram och tillbaka, och hej och hå!!

Nu har vi precis kommit hem ifrån parken.
Vi är hungriga (nu kanske ni undrar hur jag kan vara hungrig efter så äckligt mycket glass? Jo det ska jag tala om för er,att jag har TVÅ magar. En för mat och en för sötsaker, så det så. Det spelar ingen roll om min matmage är mätt, jag kan fortfarande äta och fylla upp min sötsakermage ändå!!)

Hur som helst, nu ska vi grilla hambrugare och kött och sånt , muummmms!

Hörs senare om jag inte dör av att ha ätit för mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0